.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع چند روزه مردم قائمشهر در مقابل فرمانداري
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ...
تجمع چند روزه مردم قائمشهر در مقابل فرمانداري

 در طي روزهاي كمبود گاز در استان مازندران، شهرستان قائمشهر بيش از شهرهاي ديگر استان نيازمند امداد رساني مي‌باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، كمبود شديد امكانات گرمايشي، وسايل پخت غذا و رفع نيازهاي روزانه مردم، اين شهر را با مشكلات عديده‌اي مواجه ساخته است.
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند.
اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري به مشكلات و وعده‌هاي داده شده درباره پايان يافتن آن شده‌اند.
مردم معترض و نيازمند از سردي هوا و شيوع بيماريهاي ويروسي گلايه دارند، به گفته آنان در پي اين حادثه بيمارستان‌ها و مراكز درماني قائم شهر با افزايش مراجعه كنندگان روبه روست.
به گفته پزشكان كمبود گاز و تجمع افراد يك خانواده اعم از سالم و بيمار در يك اتاق كوچك موجب تشديد و شيوع اين بيماريهاي ويروسي در ميان آنان شده است.
نكته جالب توجه در اين ميان، افزايش بهاي خدمات درماني مانند تزريق آمپول و ديگر خدمات به موازات افزايش بهاي ساير مواد مورد نياز مي‌باشد.
خانواده هاي داراي نوزاد و خردسالان از افزايش بيماري در ميان اطفال خود هراسانند و خواهان رفع وضع موجود مي‌باشند.
بسياري از افراد از 2 هفته پيش تاكنون با قطعي گاز از عدم وجود آبگرم براي استحمام رنج مي برند و اين مشكلات بهداشتي ديگري را براي مردم به همراه مي آورد.
گفته مي شود از تعداد 5 هزار چراغ والور در خواست شده توسط هلال احمر شهرستان قائم شهر از استان تنها هزار عدد والور از سوي اين اداره در شب گذشته در ميان مردم توزيع شده است.
با وجود ارسال 600 عدد والور از صبح امروز به اين شهر، مردم نيازمند با ازدحام در مقابل اين اداره اين مقدار را كافي ندانسته و در خواست افزايش امدادرساني را دارند.
شهرستان قائم شهر هم اكنون با قطعي 80درصدي گاز مواجه و اين موجب عدم پخت نان، عدم فعاليت رستوران ها و خوراك پزي هاي سطح شهر شده است.
به گفته يك مقام آگاه از تاريخ 10تا 13 ماه جاري تعداد 17 هزار و 800 انواع نان اعم از باگت، صنعتي، بربري و لواش از طريق شوراهاي اسلامي محلي و روستايي و نانوايي‌ها در اين شهر توزيع شده و فقط از صبح امروز 17 هزار و 600 بسته نان در اختيار شهروندان قرار گرفته است.
اين نانها از شهرهاي بابل، آمل، ساري، بابلسر، تنكابن تهيه شده است و تعداد ديگر نان نيز از شهرهاي ديگر استان در حال ارسال به قائم شهر مي‌باشد.
اين درحالي است كه توزيع مقطعي نان‌هاي بسته‌بندي در اين شهر پاسخگوي نياز جمعيت 300 هزار نفري قائم شهر نيست.
در پي عدم توزيع مواد سوختي در قائم شهر، مردم اين شهر با تجمع در مقابل شركت توزيع فراورده‌هاي نفتي خواهان دريافت مواد سوختي جايگزين مي‌باشند اما مشكل موجود ديگر در ايجاد سوخت جايگزين، عدم وجود وسايل نفت سوز و يا گازوئيل سوز در اختيار شهروندان است.
شب گذشته نيروي انتظامي شهرستان قائم شهر اقدام به توقيف اموال و بازداشت فردي نموده است كه در ساعت 23:30 نيمه شب به توزيع وسايل گرمايشي به چند برابر قيمت نموده بود.
همچنين وعده‌هاي مسئولان استاني و شركت گاز مازندران براي اتصال لوله انتقال گاز كياكلا به قائم شهر نيز همچنان بي‌ثمر باقي مانده و تحقق نيافته است.
روابط عمومي فرمانداري قائم شهر نيز گزارش داد كميته بحران شهرستان قائم شهر از صبح امروز در محل فرمانداري اين شهر تشكيل شده و تصميم بر آن شد تا نمايندگاني از نيروي انتظامي، شوراي محل و هلال احمر و هيئت امناي مساجد سطح شهر ،اقدام به شناسايي افراد نيازمند و امداد به آنان كنند.
همچنين اين كميته عدم توزيع نفت و گازوييل از طريق شركت نفت شهرستان را پيگيري خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.522 seconds.